Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 29 Oct 2024 11:17:16 +0200

Tere!

Rae Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/13009 
aadressile Harju maakond, Rae vald, Peetri alevik, Läike tee 44 (Sõiduautode 
müügi- ja teeninduskeskus) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Vastavalt ehitusseadustiku § 42 lõike 7 punkti 1 
kohaselt. 02.10.2024 on väljastatud ehitisregistris ehitusluba (Rae 
Vallavalitsuse 01.10.2024 korraldus nr 1534) sõiduautode müügi- ja 
teeninduskeskuse püstitamiseks. Uues loataotluses projekteeritakse 
sõiduautode müügi- ja teeninduskeskuse hoonet st väljastatud ehitusloaga on 
muutunud ehitise olulised tingimused.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27157502>  (menetlus nr: 
457708), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 08.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Rae Vallavalitsus) või menetleja (INGA KURGPÕLD) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister